2014. július 16., szerda

Teremtés vagy evolúció? Tojás fészekben 2.




A virslit először bevágtam az egyik oldalán, majd fordítottam rajta, és a másik oldalán is.





Így lett lyukas.


Serpenyőben kevés olajat felforrósítottam, átforgattam benne a virsli mindkét oldalát, és beleütöttem egy kis tojást. Fedő alatt sütöttem, de sütőben is lehet, hogy a tojás ne maradjon nyers.


(Régi recept új képekkel)
Bibliás elmélkedés:
Melyik volt előbb: a tyúk vagy a tojás? Örök kérdés ez. Pedig a tojás nem lehetett, mert azt a tyúk tojja, és kelti ki. A tyúk sem lehetett, mert az tojásból kel ki. Mi hát az igazság? A Biblia szerint Isten teremtette ezt a világot, benne az állatokat is.Tehát a helyes válasz a tyúk. Nem kell  mindent a logikánkkal értelmezni, mert akkor mire való lenne a hit. 
Én a teljes hitetlenségből úgy jöttem ki, hogy elkezdtem gondolkodni azon, hogy honnan van ennyiféle élőlény. Azt tanultuk, hogy az evolúció által, a környezethez való alkalmazkodás hatására alakultak ki a fajok. De akkor az élővilág ki sem jött volna a vízből, hiszen az évmilliók is csak másodpercekből állnak. Kijön a vízi lény a partra, nem kap levegőt. Dehogy is várja meg, hogy majd néhány évmillió alatt kinő a kopoltyúja vagy a tüdeje! Iszkol vissza a vízbe, és kész! Az evolúció pedig elmarad. Amikor ezt így kigondoltam, kaptam egy könyvet, amely pont erről szólt. Véletlenül ember? - volt a címe, és teljesen meggyőző volt. 
http://www.antikvarium.hu/konyv/w-a-criswell-veletlenul-ember-112890
A fajok tulajdonságait a gének örökítik, nem számít a környezet. A világot Isten teremtette. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése