2015. május 29., péntek

Darafelfújt



Más néven grízkók, urasan grízkoch. 
A forralt tej már régen a hűtőben volt, meginni nem akartuk, de süteménybe még kiválóan megfelelt. 
1 liter tejben felfőztem 6 púpozott evőkanál grízt. 4 tojás kettéválasztottam, a fehérjét felvertem, és belekevertem a sárgáját, 4 kanál cukrot és 4 kanál lisztet. Szóval piskótatésztát készítettem. A forró darába kevertem 4 dkg vajjal, és egy citrom reszelt héjával együtt.
Kis méretű tepsiben sütöttem, melyet megkentem margarinnal, és megszórtam zsemlemorzsával.
Baracklekvárral kínáltam.


3 megjegyzés:

  1. Mi rizskochnak hívjuk,régen készítettem,amikor kicsik voltak a gyerekek.:)Mert nálunk rizs az alapja.

    Az újsághoz nem tudtam írni,próbálom itt:Ez nagy ajándék és remek ötlet!!!!! Szeretem a Lydia magazint!!!!És a szappant is és a blogodat is.:)

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy! Köszönöm a dicsérő szavakat, de tudod kit illet. Illetve Kit. SDG.
    Van rizskók is persze, azt is szoktam készíteni, de ez most darából készült.

    VálaszTörlés