2015. június 25., csütörtök

Meggyes guba



Nem saját ötlet, valahol a neten láttam. Mák helyett meggybefőttel készítettem még a télen, csak elfelejtettem közzétenni. Most éppen időszerű, hiszen friss gyümölcsből is jó.
 6 szikkadt óriáskiflit  leöntöttem 2 liter tejjel, megszórtam vaníliás cukorral és porcukorral, és kisütöttem. Inkább csak megpirítottam a sütőben. Amikor elkészült, az aranygaluskánál szokásos vaníliasodóval öntöttem le. 


Roza kérdezte, hogy mikor tettem bele a meggyet. Még sütés előtt, mint a mákosnál.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, biztos nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
  2. Ani kedves! A meggyet is sütés előtt tetted bele? Nagyon tetszik nekem, szeretném elkészíteni.

    VálaszTörlés
  3. Beírtam. Még sütés előtt.

    VálaszTörlés
  4. Mekkora ötlet! Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés