2016. április 6., szerda

Káposztaleves, rizses hús. Csak így, egyszerűen

 Már régóta árválkodott egy kis darab káposzta a hűtőben. Salátából maradt az árva, de túl kicsi volt még egy adaghoz, csak rakosgattam. Viszont pont elég volt levesnek. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen finom lesz.

Hozzávalók:
20 dkg fehér káposzta
1 kis hagyma
1 db virsli
2 közepes krumpli
1 csipet köménymag

1 evőkanál piros rántás
1 dl joghurt

Elkészítés:
A káposztát nagyobb darabokra vágjuk, és másfél liter vízben feltesszük főni sóval, köménymaggal.  Én most 4 szál újhagymát tettem bele, mert már kezdtek fonnyadni. Ha puhul, beletesszük a kockára vágott krumplit, és legvégén a karikára vágott virslivel főzzük egy kicsit. Közben berántjuk, és belekeverjük a joghurtot vagy tejfölt is. Én joghurtot tettem bele.


Rizses hús
Fél kg sertéspörköltet összekeverünk 70-100 dkg főtt rizzsel.  Itt olvasható a marhapörkölt receptje, a sertéspörköltet is így készítem.


1 megjegyzés:

  1. Káposztalevest még főztem, és talán em is ettem még, de ahogy olvasom, finom lehet! A rizses hús viszont kedvenc nálunk is :-)
    Játék van nálam, most először :-) szeretettel várlak téged is:
    http://katalin-konyha.blogspot.hu/2016/04/eleink-punkosdi-eledele-jatek-nalam.html

    VálaszTörlés