2016. július 17., vasárnap

Tejfölös kekszes sütés nélkül


Nem én sütöttem. ifihét volt a gyülekezetben az előző héten, és a strandos napon küldte Zákó Noémi nagymamája. Rendszeres támogatónk. A recept egyszerű, a végeredmény annál finomabb.

Hozzávalók:
1 kg háztartási keksz
1,8 l tejföl
kristálycukor vagy édesítőszer

Elkészítés:
A tejfölt habosra keverjük a kristálycukorral. A kekszet tepsibe rétegezzük, és rétegenként a kekszre kenjük a krémet, amíg el nem fogy. Azt gondolná az ember a kóstolásnál, hogy tejszín is van benne, de nem. Csak tejföl az egész. Háziból jobb, mert sűrűbb. A néni elárulta, hogy ebben az esetben  frissfölt használt. Én színtejfölt szoktam használni, de a hitelesség megkívánja, hogy megemlítsem. Már ettem nála tejfölöst is.

4 megjegyzés:

  1. Meleg nyári napokon nagyon jó az ilyen sütés nélküli süti :-)

    VálaszTörlés
  2. Én megcsináltam , megnézem holnap milyen lesz.. :)

    VálaszTörlés