2015. szeptember 3., csütörtök

Hideg uborkakrémleves SüniSütitől. 24. Blogkóstoló



A Habverő és fakanál blog írója a háziasszonya a 24. Blogkóstolónak, ahol egymástól főzünk. Nekem SüniSütit sorsolta. Az előző bejegyzésemben egy finom tortáját ismertettem, most egy egyszerű, de nagyszerű frissítő levest mutatok be tőle. Mivel még tart a kánikula, érdemes megpróbálni a hideg uborkakrémlevest.




Hozzávalók:
1/2 kg kovászolni való uborka
1 evőkanál vágott kapor
3 gerezd fokhagyma
1 kis pohár natúr joghurt
1 kis pohár tejföl
2 dl tej
só, bors
Ezt mind össze kell turmixolni, és már kész is. SüniSüti uborkakarikákat, pirított zsemlekockát ajánl hozzá, vagy egy kis olivaolajat a tetejére.
Most, hogy kimásoltam a receptet, döbbenek rá, hogy én rosszul olvastam, és kovászos uborkából készítettem, de úgy is finom volt. Tányérból ettük, de annyira jó ötletnek tartottam, hogy poharakban is fényképeztem.



4 megjegyzés:

  1. Pont azt néztem a képen, hogy ez kovászos uborkának készül, de a szöveg szerint akkor ez egy nyers leves. Aztán ahogy olvastam, jót mosolyogtam magamban. Szerencsére tévedésekből is születhetnek jó dolgok, és kovászos uborkából legalább olyan jónak tűnik. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó is volt. Dicséret érte Sünisütinek.

    VálaszTörlés
  3. A kis malőrökből sülnek ki a legjobb dolgok :D Én is csodálkoztam, hogy nálam nincs is kovászos uborka krémleves, pedig kóstoltam már és tervezem is készíteni, azt hittem belenéztél a fejembe :P Biztos nagyon finom volt így is ;)

    VálaszTörlés