2018. január 19., péntek

Petrezselyem hajtatása. VERSENY!

Lehullott a hó, aminek nagyon örülünk, de már kevésbé lesznek így elérhetőek a szabadban fellelhető zöldségeink. A petrezselyemből sokan, mint én is, kint hagynak töveket a szabad földben, hogy télen is csipegethessék a finom, zöld leveleket. Már szerepel a blogon sóban eltett és szárított petrezselyem zöld is. Fagyaszthatjuk is, persze. Most egy másik lehetőséget ajánlok  figyelmükbe: a hajtatást, és mindjárt játékra is hívom kedves blogger társaimat. 
A JÁTÉK PONTOSAN KÉT HÉTIG TART. Február 24-én zárom a versenyt. Először rosszul írtam. 24 nem 14.
1. Az első napon egy petrezselyem gyökeret kell vízbe állítani,   lefényképezni, közzétenni a blogon, és elküldeni nekem az agostonneani@gmail.com címre a linket.
Én csak a gyökér felső végét tettem vízbe. Nem baj, ha már volt zöld rajta, de le kell vágni tövig. A vizet cserélhetik,  keverhetnek bele tápsót, de lombtrágyát ne használjanak. 
 2.Pontosan két hét múlva újabb képet kell készíteni, közzétenni a blogon az első képpel együtt. Tehát aki hétfői napon kezdi, az hétfői napon készíti a versenyre szánt képet. 
3. A szokásoknak megfelelően mind két alkalommal kérem megemlíteni, hogy ebben a játékban játszanak.
-FONTOS! A leghosszabb zöld levelet le kell mérni, és megírni nekem, de a bejegyzésben nem kell feltüntetni még.  Én természetesen nem tudom majd ellenőrizni, de bízom mindenkinek a becsületességében. A leghosszabb külön jutalmat kap, de mindenki részt vesz a sorsolásban.
Egy hetesen:
Tehát a játék menete:
1. Gyökér vízbe állítása, posztolás,  fénykép róla nekem linkkel. Infók a játékról.
2. Két hét múlva a mért adatot elküldeni nekem e-mailben és közzétenni a képet. Infók a játékról.

13 megjegyzés:

  1. Ismét egy jó kis játékot találták ki. Mivel ma vettem észre játékodat így csak holnap tudok venni gyökeret de számíthatsz rá hogy igyekszem küldeni majd a fotókat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű! Várlak szeretettel!

    VálaszTörlés
  3. Lehet hogy megpróbálkozok vele :-) Jó ötlet, mert így egy-két szál zöld mindig téphető a konyhában.
    Ezek szerint Te félbevágtad a fehérrépát, és csak a felső részét tetted vízbe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ez nem kötelező. Nem vagdostam a gyökér alját, de lehet, hogy jót tett volna neki.

      Törlés
  4. Erről sajnos már lecsúsztam, de kiváncsi vagyok, kié lesz a leghosszabb.... hajrá csajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két hétbe még bőven beleférsz Zsuzsa, gyere Te is játszani.... :-)

      Ani, tőled azt szeretném kérdezni, hogy febr. 14. vagy 24. a határidő, mert az oldalsávban a 24-ét írtad.

      Törlés
    2. 24-e a határidő, elírtam. A teller-cook-kal pont beleférsz még.

      Törlés
  5. Lehet jövök még én is, ha nem felejtek el gyökeret venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hé, vegyél gyökeret. 24 a határidő, elírtam.

      Törlés
  6. Ani én visszaléptem mert kudarc ahogy kinéz az én gyökerem bocsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, Évi! Majd legközelebb megpróbálod, és rendesebben viselkedik ez a növény. Micsoda gyökér!

      Törlés