2016. április 7., csütörtök

ÜNNEPEK, JELES NAPOK. Süssünk aranygaluskát pünkösdre! JÁTÉK!!!


Mivel minden játékom valamilyen ünnephez, jeles naphoz kapcsolódik,  adtam neki címet is. Ezentúl ÜNNEPEK, JELES NAPOK lesz az elnevezés. Visszamenőleg is. Aki emlékszik a tavalyi pünkösdi játékomra az tudja, hogy flambírozott főételt kértem, és olyan desszertet, amely sok apró részből áll, mégis egységes egész. Nagyon jó receptek születtek, érdemes megnézni. Én az aranygaluskára gondoltam, de senki nem készített, most viszont ez lenne a feladat. A blogon van itt és itt és ez is idesorolható.

1. Régi aranygaluska recepttel is lehet jönni, de újra kell osztani. A sodó nem kötelező, de a sodósakat kétszer számozom.
2. Fel kell tüntetni, hogy ebben a játékban vesz részt a kedves bloggertárs.
3. Ha nincs blogja, a facebook oldalán is megoszthatja, csak jelezze nekem.
4. Örömmel veszem, ha egy megjegyzésben jelzi a részvételét a játékos, de ez nem kötelező. 
5. Szintén nem kötelező, de a játék ikonját ki is lehet tenni a blog oldalsávjába. 
6. Május 8-ig kellene elküldeni a linket és a képet a címemre:
agostonneani@gmail.com
9. Ajándék lesz valamilyen desszert és könyv a kisorsolt elsőnek.

Indoklás:
 Pünkösd 
- a Szentlélek kitöltetésének ünnepe
Az első pünkösdkor az apostolokat, Jézus közvetlen tanítványait, betöltötte Isten Szentlelke, melynek kísérőjelensége a tűz volt. Az első játékban ezért kértem flambírozott ételt.(Apostolok cselekedetei 2. rész.1-4)

-  az egyház születésnapja
A sok kis, egységgé váló rész az aranygaluskában az egyház természetét hivatott szemléltetni most. Isten tervében a keresztyén-keresztény közösség tagjait mély szeretetkapcsolat köti össze Krisztussal és egymással. Ez jól érzékelhető, biblikus kifejezéssel Krisztus jó illatának kell érződnie rajtunk (2. Korinthus 2.15). A tavalyi játékban feltétel is volt a finom illat.
Bővebben a pünkösdről: 
http://anyacska.hu/hit.php?id=content_hit10

7 megjegyzés:

  1. Ma ez a második pünkösdi játék! Hozok majd receptet!

    VálaszTörlés
  2. Szeretjük az aranygaluskát, úgyhogy jövök majd.... :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom a jó kis recepteket!

    VálaszTörlés
  4. Még sosem csináltam. De persze, ez nem jelenti azt, hoyg nem készíthetem el! :P Nem vagyunk nagyon kelt tésztásak, ritkán csinálok, lehet mégis összejön, de nem ígérek semmit. Puszi :)

    VálaszTörlés

  5. Kukkants be hozzam, kész az arany galuska. 😀

    VálaszTörlés